Uw congres of
evenement tiptop in orde

Een grote zaal met nog 8 kleinere zalen

Een prachtige grote zaal en 8 kleinere zalen

U kunt in De Schakel terecht voor een congres of evenement. Met een ruim podium is de grote zaal perfect voor plenaire momenten met maximaal 240 personen. Bovendien kunt u gedurende de dag onze kleinere zalen gebruiken voor break-outsessies of workshops.

De Schakel heeft naast de grote zaal nog 8 kleinere zalen. Een aantal zalen kunnen we groter en kleiner maken, zodat het precies past bij uw wensen. In onze sfeervolle foyer zijn comfortabele zitjes en een gezellige bar. We kunnen in de foyer bijvoorbeeld een lunchbuffet inrichten en is volop ruimte voor koffie, thee en borrel. Wij staan voor u klaar, denken met u mee en ontzorgen u volledig. In een ongedwongen sfeer zorgen we dat alles tiptop in orde is.

Een passend arangement

Wij bieden diverse opties voor arrangementen aan. Onze koks bereiden heerlijke verse lunches, uiteraard met aandacht voor speciale wensen. Voor de bezoeker met een allergie maken ze graag iets lekkers op maat. En verse groenten en fruit komen van lokale leveranciers, zodat we weten dat het echt goed is.

Arrangement met vergaderlunch

4 uurs arrangement
36,30
p.p.
  • Gebruik een dagdeel de zaal
  • Gebruik WiFi, flip-over, beamer
  • Koffie/thee/ijswater met koekjes
  • Vergaderlunch
  • Technische ondersteuning

Arrangement met lunchbuffet

8 uurs arrangement
50,95
p.p.
  • Gebruik twee dagdelen de zaal
  • Gebruik WiFi, flip-over, beamer
  • Koffie/thee/ijswater met koekjes
  • Uitgebreid luxe broodjes buffet
  • Technische ondersteuning

Arrangement met lunch en diner

12 uurs arrangement
86,50
p.p.
  • Gebruik drie dagdelen de zaal
  • Gebruik WiFi, flip-over, beamer
  • Koffie/thee/ijswater met koekjes
  • Buffet met luxe broodjes
  • Extra drankje naar keuze
  • Drie gangen diner in buffetvorm
  • Technische ondersteuning

Benieuwd naar de overige mogelijkheden?

Al onze zalen beschikken over de materialen die doorgaans nodig zijn voor een congres of evenement. U kunt in iedere zaal rekenen een flipover, beamer, scherm, camera voor hybride bijeenkomsten, geluidsinstallatie en microfoon. En natuurlijk is er wifi overal. Heeft u extra spullen nodig, of wilt u uw gastsprekers bijvoorbeeld bedanken met bloemen? Wij regelen het voor u.

Maak uw congres extra bijzonder

Bij De Schakel denken we graag met u mee om uw bijeenkomst onvergetelijk te maken. Kies uit onze extra’s en wij zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Denk aan audio-visuele ondersteuning, podiumbloemstukken of andere zaken zoals: 

DeSchakelNijkerk-bloemen

Boeketten

Prachtige bloemen of boeketten, afgestemd op de gelegenheid.

DeSchakelNijkerk-bubbels

Bubbels

Proost op het resultaat met een feestelijk glas bubbels.

Extra drankjes

We sluiten aan bij uw gelegenheid op basis van nacalculatie.

Hybride vergadering

Op afstand vergaderen is voor ons geen probleem.

DeSchakelNijkerk-fotografie

Fotograaf

Leg de mooiste momenten professioneel vast.

DeSchakelNijkerk-techniek

Techniek

Technische ondersteuning op het gebied van beeld en geluid.

De Schakel ligt centraal in het land en de ontvangst is vriendelijk. We worden altijd zeer professioneel geholpen: vanaf het organiseren van de dag tot en met de bediening van onze gasten. Een uitstekende locatie om je bijeenkomst te houden, tegen een goede prijs!”

Gerda van den Bos, Politievakbond ACP

Vul het onderstaande formulier in voor een offerte of reservering:

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacy Beleid en Gebruikersvoorwaarden zijn van toepassing.

5 redenen om uw congres in De Schakel te houden:

DeSchakelNijkerk-staantafel
De Schakel Nijkerk lounge
DeSchakelNijkerk-lunch
DeSchakelNijkerk-buffet
DeSchakelNijkerk-buffet
DeSchakelNijkerk-conferentie

Bent u enthousiast?

Neem contact met ons op voor meer informatie of een offerte op maat